Algemene Voorwaarden

Goede afspraken maken goede vrienden.

  • Dierenwelzijn (in de brede zin van het woord), hygiëne en veiligheid staan voorop bij Pawsitivity.
  • Alle prijzen zijn “vanaf” prijzen.
  • Laat uw hond nog goed uit voor deze naar het salon komt.
  • De deur van het salon zal ten alle tijden op slot zijn, om de veiligheid van uw dier te garanderen.
  • Kan u uw gemaakte afspraak niet nakomen? Gelieve deze 24h op voorhand TELEFONISCH te annuleren. Doet u dit niet binnen de gevraagde termijn dan wordt er 50% van het te betalen bedrag aangerekend, met een minimum van €20.
  • In het salon wordt enkel op afspraak gewerkt. Zo kan er op een zeer individuele en holistische manier ( wat wij hoog in het vaandel dragen) gewerkt worden.
  • Vachten worden behandeld naar de rasstandaard, rekening houdend met de vachtconditie, leeftijd en vachttype.
  • Wij vragen om onmiddelijk af te rekenen, er wordt geen krediet toegestaan.
  • Honden komen klitvrij en droog naar het salon. Klit- en natte vachten zijn moeilijk te behandelen en nemen veel tijd in beslag.
  • Om deze reden zal er ook een toeslag gerekend worden voor honden met vel klit in hun vacht.
  • Als er problemen gekend zijn aangaande huid/vacht/gedrag en bepaalde allergieën horen wij dit graag op voorhand.
  • Honden worden aangelijnd naar het salon gebracht.
  • Houd je aan de gemaakte afspraak : op het afgesproken tijdstip is perfect!
  • Honden dienen op regelmatige tijdstippen (kleine 4x/jaar) ontwormd te worden. Als er wormen geconstateerd worden bij uw dier, dan wordt u door ons gecontacteerd om uw dier onmiddellijk weer op te halen, dit is zeer besmettelijk voor mens en dier. Deze besmetting hoort niet thuis in het salon, noch bij u thuis. Zoal u begrijpt willen wij onze klanten hier niet mee belasten. Bij het ophalen van uw dier wordt u vriendelijk gevraagd een nieuwe afspraak te maken en contact op te nemen met uw dierenarts, om voor uw dier het nodige te doen. De extra werken en producten (om alles te ontsmetten) die dit met zich meebrengt worden door de klant gedragen.
  • Behandel uw hond ook steeds tegen : vlooien, teken, luizen… Dit brengt voor de trimmer ook extra werk en aangepaste producten met zich mee, dit zal ook doorgerekend worden aan de klant.
  • Heeft uw hond een operatie ondergaan net voor (2w) deze naar het salon diende te komen, hebben wij graag een attest van uw dierenarts dat uw hond deze afspraak mag nakomen.

 

WIJ MAAKTEN DEZE HUISREGELS OP, NIET OM HET U ALS BAASJE MOEILIJK TE MAKEN, MAAR ENKEL OMDAT WIJ MET UW DIER BEGAAN ZIJN! EN OM EEN VLOT VERLOOP BINNEN PAWSITIVITY TE BLIJVEN GARANDEREN! WIJ DANKEN U VOOR UW BEGRIP EN HET VERTROUWEN DAT U IN ONS SCHENKT!